Ogłoszenie

Uwaga, uwaga. Uprzejmie donoszę, że nasz klan ma własny kanał filmowy na Youtube Zainteresowani publikacją na tym kanale własnych, epickich bitew proszeni są o wrzucanie replayów do stosownego działu w "Nauka jazdy".

#1 2014-08-21 06:41:48

 Diensdale

Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 1148
Punktów :   

Zasady dla bitew drużynowych

Zasady opracował Rafi.
Zasady w bitwach drużynowych:

1. Dowódca ma zawsze rację.
2. Jeśli Dowódca nie ma racji - patrz punkt 1.
3. Dowódca jest tylko jeden.
4. Dowódca jest ustalany przed rozpoczęciem każdej serii bitew, lub pojedyńczej bitwy. Pierwszeństwo w dowodzeniu ma w kolejności:
    - Dowódca Klanu
    - Zastępca Dowódcy Klanu
    - Dowódca Kompanii
    - Dyplomata Klanu
    - Żołnierz
    - Rekrut
5. Gry rozpoczyna się odliczanie czasu - 30 należy powstrzymać się od jakichkolwiek rozmów. To jest czas dla dowódcy, który w tym czasie musi:
    - Przeanalizować mapkę pod nasze czołgi
    - Przeanalizować skład przeciwny
    - Obmyśleć taktykę
    - Wydać pierwsze rozkazy dla pozostałych członków drużyny
W momeńcie zakończenia odliczania, każdy gracz powinien już ruszać na pozycje podane przez dowódcę. W tym czasie NIE MA MIEJSCA NA KOMENTARZE TYPU JA POJADĘ

NIE TU A GDZIEŚ INDZIEJ. Obowiązuje w dalszym ciągu cisza w eterze. To czas na kontrolę minimapy i pozostyałych graczy przez Dowódcę.

6. Po dojechaniu we wskazane mijesce Nie ruszamy się i czekamy na rozkaz Dowódcy. Najlepiej patrzyć się lufą w stronę z której może nadjechać przeciwnik.
7. W miarę rozwoju sytuacji, Dowódca wydaje rozkazy na bierząco, może nawet przekazać dowodzenie którejś Flanki innemu graczowi.
8. To co należy i trzeba mówić podczas bitwy drużynowej:
    - Informacja, że zostaliśmy wyświeceni
    - Że dostaliśmy rykoszet np. z A3
    - Że dostaliśmy np. od Tygrysa z A3
    - Informacjam że wyjeźdza się komuś pod lufę.
    - Wyjeźdzają na mnie dwa Tygrysy
    - I wszystko związane z bierzącą sytuacją w grze co ma znaczenie.
9. Po zakończeniu bitwy dopiero przychodzi czas na przeanalizowanie sytuacji. Tutaj można w końcu porozmawiać które z zagrań były złe, a które dobre i kto co

by tam jeszcze nie wymyślił w tej bitwie. Ale przypominam o punkcie 3.

10. Mumble - podczas bitew drużynowych aby sobie nie przeszkadzać, zmieniamy pokój na pluton, turniejowy lub CW (no, chyba, że wszyscy na mumblu biorą udział

w bitwie).

Uwagi:
- W "luźniejszej" bitwie i w chwli ciszy na mapie, może "rzucić" w eter sugestie dla Dowódcy, Jeśli on nie potwiedził, znaczy się sugestia nie przeszła.
- Przy bitwach mniej ważnych dozwolone są wybrane "delikatne" ruchy dla wybranych graczy, którzy mają na to zgodę Dowództwa Klanu.
- Regulamin ten dotyczy bitwe zespołowych czyli:
    - CW
    - Twierdzówki
    - Kompanie
    - 7vs7
    - Treningów bitewnych gdzie na przeciwko mamy inną drużynę
- Plutony, z racji tego, że są bardzie for fun i by poznać mapy, czołgi i miejscówki wyłączam z tego regulaminu. Niemniej jednak, jeśli planujecie plutony

mocno konwersując o przebiegu bitwy w między czasie, proponuję zmienić kanał na mumbli np. na Pluton 1, dzięki temu nie będziecie przeszkadzać innym, którzy

nie koniecznie rozmawiają teraz o tym, ze z E-100 nie przebiliście amx 12T.


http://wotlabs.net/sig_dark/eu/diensdale/signature.png http://st60.static.bikestats.pl/u310y2014v3.gif

Offline

 
1 BRP, graj, rozwijaj się i śmiej z nami :) Nasz kanał na

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fantasy-world.pun.pl www.nasza-klasa6a.pun.pl www.harab-serapel.pun.pl www.anorexialife.pun.pl www.zdhbratnieslowo.pun.pl