1 BRYGADA ROWERÓW PODWODNYCH
Zasady opracował Rafi.
Zasady w bitwach drużynowych:
1. Dowódca ma zawsze rację.
2. Jeśli Dowódca nie ma racji - patrz punkt 1.
3. Dowódca jest tylko jeden.
4. Dowódca jest ustalany przed rozpoczęciem każdej serii bitew, lub pojedyńczej bitwy. Pierwszeństwo w dowodzeniu ma w kolejności:
- Dowódca Klanu
- Zastępca Dowódcy Klanu
- Dowódca Kompanii
- Dyplomata Klanu
- Żołnierz
- Rekrut
5. Gry rozpoczyna się odliczanie czasu - 30 należy powstrzymać się od jakichkolwiek rozmów. To jest czas dla dowódcy, który w tym czasie musi:
- Przeanalizować mapkę pod nasze czołgi
- Przeanalizować skład przeciwny
- Obmyśleć taktykę
- Wydać pierwsze rozkazy dla pozostałych członków drużyny
W momeńcie zakończenia odliczania, każdy gracz powinien już ruszać na pozycje podane przez dowódcę. W tym czasie NIE MA MIEJSCA NA KOMENTARZE TYPU JA POJADĘ
NIE TU A GDZIEŚ INDZIEJ. Obowiązuje w dalszym ciągu cisza w eterze. To czas na kontrolę minimapy i pozostyałych graczy przez Dowódcę.
6. Po dojechaniu we wskazane mijesce Nie ruszamy się i czekamy na rozkaz Dowódcy. Najlepiej patrzyć się lufą w stronę z której może nadjechać przeciwnik.
7. W miarę rozwoju sytuacji, Dowódca wydaje rozkazy na bierząco, może nawet przekazać dowodzenie którejś Flanki innemu graczowi.
8. To co należy i trzeba mówić podczas bitwy drużynowej:
- Informacja, że zostaliśmy wyświeceni
- Że dostaliśmy rykoszet np. z A3
- Że dostaliśmy np. od Tygrysa z A3
- Informacjam że wyjeźdza się komuś pod lufę.
- Wyjeźdzają na mnie dwa Tygrysy
- I wszystko związane z bierzącą sytuacją w grze co ma znaczenie.
9. Po zakończeniu bitwy dopiero przychodzi czas na przeanalizowanie sytuacji. Tutaj można w końcu porozmawiać które z zagrań były złe, a które dobre i kto co
by tam jeszcze nie wymyślił w tej bitwie. Ale przypominam o punkcie 3.
10. Mumble - podczas bitew drużynowych aby sobie nie przeszkadzać, zmieniamy pokój na pluton, turniejowy lub CW (no, chyba, że wszyscy na mumblu biorą udział
w bitwie).
Uwagi:
- W "luźniejszej" bitwie i w chwli ciszy na mapie, może "rzucić" w eter sugestie dla Dowódcy, Jeśli on nie potwiedził, znaczy się sugestia nie przeszła.
- Przy bitwach mniej ważnych dozwolone są wybrane "delikatne" ruchy dla wybranych graczy, którzy mają na to zgodę Dowództwa Klanu.
- Regulamin ten dotyczy bitwe zespołowych czyli:
- CW
- Twierdzówki
- Kompanie
- 7vs7
- Treningów bitewnych gdzie na przeciwko mamy inną drużynę
- Plutony, z racji tego, że są bardzie for fun i by poznać mapy, czołgi i miejscówki wyłączam z tego regulaminu. Niemniej jednak, jeśli planujecie plutony
mocno konwersując o przebiegu bitwy w między czasie, proponuję zmienić kanał na mumbli np. na Pluton 1, dzięki temu nie będziecie przeszkadzać innym, którzy
nie koniecznie rozmawiają teraz o tym, ze z E-100 nie przebiliście amx 12T.
Offline